2008. április 8., kedd

SOHO 1. nap - Utazás, ismerkedés

Utazás szempontjából most a másik szélsőség volt érvényes: én utaztam a legkevesebbet :-) Gyergyóból Brassóba egy rövid vonatozás volt az egész. Aztán természetesen ha első este, akkor ismerkedés.


Délután 6-ra kellett megérkezni Brassóba, hat előtt 5 perccel érkeztem meg a szállodához, azt hittem elkéstem, végül kiderült, hogy a szervezőket leszámítva én vagyok az első. Az első két csapatot most hozzák mikrobusszal a bukaresti reptérről.

Az ARO Palace-ben voltunk elszállásolva. Első látásra de talán még napokig lenyűgöző volt, ez volt az első 5 csillagos élményem: csillogás, kényelem, meglátni, szemlélni és megtapasztalni azt, amit a felsőosztály engedhet meg magána. Arra mondjuk nem volt időnk, hogy kipróbálhassuk a szálloda által nyújtott szolgáltatásokat, hiszen alig volt szabadidőnk :-)) A kényelem viszont tényleg maximális pihenést nyújtott a képzés alatt.










A formálisabb megnyitót a nemzeti ügynökség képviselői tartották. Amint az az első találkozásokra jellemző eleinte elég feszült a hangulat, de néhány játékkal sokat lehet segíteni a problémákon. Első este két jó játékot játszottunk. Az elsőt gyors ranidnak hívják, két körben szembeültünk egymással, majd néhány percben egyetlen kérdést tettünk fel egymásnak. A külső kör minden kérdés után vándorolt tovább, így a játék végén kilenc személyről tudtunk meg egy-egy dolgot.










Ezeket egy lapocskán majd elhelyeztük egy táblára az illető neve mellé. A szabályok tisztázása nagyon kreatív módon történt, kis csoportokban felmérést kellett végezni különböző kérdésekről: cigarettázol-e, mivel motiválod magad a munkára, mennyi ideig zuhanyzol, milyen nyelveken beszélsz, vegetáriánus vagy-e, voltál-e már Brassóban, internetfüggő vagy-e, napi hány órát dolgozol, koránkelő-későnfekvő vagy-e? A felmérés végén pedig a trénerek elmondták az egyes kérdésekkel kapcsolatos tudnivalókat, mint a cigarettázási helyek, brassói kirándulás, munka nyelve, az étkezés, az internetezési lehetőségek, a munkaprogram, stb.










A szervezettebb ismerkedés után még a játéknál is lazább ismerkedésre váltottunk a welcome drink mellett, a szálloda halljában.

Nincsenek megjegyzések: