2008. április 12., szombat

Málta 1. nap - Utazás és újratalálkozás

Több mint 8 hónap telt el a németországi képzés óta. A projektmenedzsment képzésen 8-9 projekt született. Ezekkel a projektekkel foglalkoztak a csapatok az elmúlt időszakban. Máltán a csoportsegítők találkoztunk, hogy megbeszéljük melyik csapat hogy halad a projekttel, és részt vegyünk egy képzésen, amelyik az ifjúsági csoportok segítéséről szól.

Itt most már nagyobb volt a "verseny" arról, hogy ki utazik a legtöbbet. Kasper például Anglián keresztül kellett hazamenjen Észtországba, így majdnem ő lett a "győztes". Nekem a szokásos utat kellett megtenni, 12-3 óra vonatozás Budapestre, és utána repülés. Hazafele pedig egy éjszaka Pesten, mivel a gépem a Korona indulása után érkezett csak.

Ferihegyen találkoztam a magyarországi csapat vezetőjével, Borival, és Diával. A repülés csodálatos volt! Télen a hófedte Alpok felett átrepülni, tiszta napos időben. Azt hiszem szerencsénk volt a repüléssel. Fél 3 körül érkeztünk Milanóba. Volt egy kis időnk a csatlakozásunk indulásáig, felfedezhettük kicsit a repteret is, találkoztunk Evával Belgiumból és Cristinával Olaszországból és együtt mentünk tovább Máltára.

Máltán kék ég, kis napsütés és zöld fű várt; és hát ez igencsak jólesett január 10-én. Igen. Ez volt a leggyakoribb mondat ami elhangzott a szánkból, valahányszor jól éreztük magunkat a szabadban: Hát igen, JANUÁR van :-)

Málta szigetének nyugati csücskén, a Gozó szigetére való komp-átkelő melletti szállodában laktunk. A brassóihoz hasonló körülmények között, igazán kényelmes volt. A kilátás pedig minden reggel jókedvre derített.

Estére megérkezett mindenki, a szálloda egyik helyiségében gyűltünk össze egy beszélgetésre. Persze sok mondanivalónk volt, kivel mi történt de erre másnap volt tervezve egy játékos gyakorlat, így elsősorban arról beszélgettünk, hogy melyik országban hogyan ünnepeljük a Karácsonyt. Közben pedig megkóstoltuk az otthonról hozott süteményeket, italokat.