2008. május 18., vasárnap

Lengyelország 7. nap - Hazautazás

És ezen a képzésen is eljött az utolsó nap. Most a szerencsések közé tartoztam, nem kellett túl korán útra keljek, délután volt a gépem Pestre, így még várost nézni is volt lehetőségem.

Hajnaltól folyamatosan indultak a csoportok Varsó felé. Búcsúzkodtunk és vártunk a sorunkra. Dél körül érkeztünk meg Varsóba, a központi vasútállomásra. A csomagjainkat beraktuk a megőrzőbe, aztán elindultunk várost nézni. Buzz, Nicolas, Diana és én. Gondoltuk gyalog elmegyünk a belvárosba, kb egy óra alatt oda is értünk. Közben láttuk az új városrészt és a felhőkarcoló típusú épületeket.

























Útközben tartottunk egy kis pihenőt, a többiek elkezdtek ebédelni, amíg én egy postát kerestem, hogy képeslapokat küldjek haza. Csatlakoztam énis hozzájuk, aztán mentünk tovább a belváros felé. Itt találkoztunk Buzz egy barátnőjével, akit egy előző képzésen ismert meg. Vele átrohantunk a belvároson, elvitt minket egy kis kávézóba, ahol egy jót társalogtunk.














































Túl sok idő már nem is maradt azután, még sikerült egy postát útba ejtenem, aztán mehettem is vissza a vasútállomásra a csomagjaimért. Reptéri busz, váróterem, felszállás. Egy órás út után már Pesten is voltam.




















Nincsenek megjegyzések: